Home » , , » تبرير قتل المدنيين مرض نفسي وجريمة يعاقب عليها رب العالمين احداث فلسطين اليوم

تبرير قتل المدنيين مرض نفسي وجريمة يعاقب عليها رب العالمين احداث فلسطين اليوم



تبرير قتل المدنيين مرض نفسي وجريمة يعاقب عليها رب العالمين

اتعجب و الله من اللي بيبرروا قتل اليهود المدنيين و بيبيحوه و بيدافعوا عنه و بيعتبروه مقاومة و في نفس ذات الوقت عايزين يبانوا انهم ناس مثاليين و صعبان عليهم الأطفال الفلسطنيين و الستات اللي بيموتوا، انتوا ناس مرضي و مشوهين نفسيا و لازم تتعالجوا، و ما تزعلوش لما العالم كله يعتبركم ارهابيين و مجرمين، انتوا ما تفرقوش كتير عن داعش و غيرها، زي ما هتبرروا قتل مدنيين يهود بكرة تبرروا قتل مدنيين مسيحيين او بوذيين ، و يمكن تبرروا القتل على خلفية الجنسية فتبرروا قتل سعوديين او عرافيين او ليبيين مدنيين ، لأن الحقد و عدم احترام النفس البشرية و الرغبة في الأنتقام و شهوة الدم لو سيطرت على عقول بشر للدرجة دي يبقوا وحوش و مش هيفرق معاهم كتير اي حاجة مادام هيلاقوا لها التبرير المناسب ، بطلوا ترسموا صور مثالية انتوا في الحقيقة ابعد ما يمكن عنها و بطلوا تتكلموا بأسم الشعب، انتوا مجموعة عنصرية بغيضة الشعب بيكرهكم ، و دم المدنيين الفلسطنيين تتحمله قبل اسرائيل حماس برعونتها و ارهابها و يتحمله قاداتهم اللي عايشين في القصور  و بيسافروا في طائرات خاصة و بيدفعوا شعبهم الغلبان للهلاك عشان يستفيدوا هما بدولارات الخليج
العنوان : تبرير قتل المدنيين مرض نفسي وجريمة يعاقب عليها رب العالمين احداث فلسطين اليوم
الوصف : تبرير قتل المدنيين مرض نفسي وجريمة يعاقب عليها رب العالمين اتعجب و الله من اللي بيبرروا قتل اليهود المدنيين و بيبيحوه و بيدافعوا عنه و بيع...
تقييم الموضوع : 4.5
الكاتب : غير معرف

0 التعليقات:

إرسال تعليق

اضف ايميلك ليصلك جديدة المدونة:



Delivered by FeedBurner
اخبار بعدين