Home » » كلمات اغانى البوم حالة حب اليسا 2014

كلمات اغانى البوم حالة حب اليسا 2014

 كلمات اغانى البوم حالة حب اليسا 2014
كلمات البوم حالة حب اليسا 2014
كلمات اغانى البوم حالة حب اليسا 2014
كلمات البوم حالة حب اليسا 2014
كلمات اغانى البوم حالة حب اليسا 2014

كلمات اغانى الالبوم
============
وانت بعينيك دول حضني وانا جنبك شايفه منك حاجه من ريحة ابويا
حب الدنيا دي جواك ومعاك شايفه حنية اخويا وانت هنا معايا بدعي من جوايا تجمعني الايام بيك ربنا يقبل دعايا
عايشة حالة حب معاك واخداني وصعب انها تتكرر تاني وبعيشها لو انت بعيد او قدامي
واخيرا الايام رضيو عليا اخيرا جيه يا حبيبي اليوم ليا ارتاح من قسوة ايامي

========

قد الايام اللي نعيشها وقد ما ناس في ناس توحشها وناس عن ناس البعد حاشيها ياما انا خفت عليك
قد حنيني اللي سنين بعتو قد الي بيحلمو يتوعدو ولو اجمع كل ده علي بعضه في اللي انا فيه ييجي ايه
قد امل الناس في بكره وقد خوفها على الحياة واللي واخده الف ذكري لحد نفسه يعيش معاه
قد احساس اللى قاسو وفجأه داقو طعم الحنان والي كان يرجع لناسو بعد غيبة من زمان
الشهادة لله بقول احساسي احساس كل دول


============

بالعالم مافي بجنونك بتغار عليا من عيونك وعدني اني ما بخونك حتي بنظرة
عم فكر ضيع خيالي تامشي وتعرفني لحالي ولما بشوفك اقبالي بسرق غمرا
انا مجنونة مثلك صرت قلبك انا ما بيوم عرفت قول بحبك لا ما قلت الا معاك
انا مجنونة مثلك صرت قلبك انا مابيوم عرفت قول بحبك لا ما قلت الا معاك

ايضا من مواضيعنا المميزه تابع ايضا

تحميل البوم اليسا حالة حب  mp3

تحميل البوم حالة حب اليسا من ميديا فير mp3

تحميل اغانى البوم حالة حب اليسا كاملة من موقع ماى ايجى 

 تحميل نغمات  البوم  حالة حب اليسا  mp3

 

 


العنوان : كلمات اغانى البوم حالة حب اليسا 2014
الوصف :  كلمات اغانى البوم حالة حب اليسا 2014 كلمات البوم حالة حب اليسا 2014 كلمات اغانى البوم حالة حب اليسا 2014 كلمات البوم حالة حب اليسا 2014 كلم...
تقييم الموضوع : 4.5
الكاتب : غير معرف

0 التعليقات:

إرسال تعليق

اضف ايميلك ليصلك جديدة المدونة:



Delivered by FeedBurner
اخبار بعدين